تازه های سایت

کد مطلب: 51440
28. آبان 1401 - 8:56
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج امسال ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع در راستای جهاد تبیین و خدمت به مردم در سطح شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت هفته بسیج گفت: فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج مردمی آثار و برکات پرشماری داشته است که ثمره این شجره طیبه را در همه این سالها مشاهده کردیم.

وی اظهار داشت: امروز بسیج به نیرویی تبدیل شده است که در هرجا نیاز باشد به سرعت وارد عرصه می شود و همواره اثر گذار است.

مختاری افزود: در دوران دفاع مقدس در برخورد با منافقین، خنثی کردن فتنه ها، عرصه های سازندگی، فرهنگی و خیلی از عرصه ها بسیج حضور داشته و خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب، بسیج نقش محوری و اساسی دارد و در راستای تحقق این بیانیه شبانه روز تلاش خواهند کرد.

فرمانده سپاه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: محور برنامه های امسال هفته بسیج با شعار "بسیج خدمتگذار مردم" در راستای جهاد تبیین و خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع در سطح محلات و اقشار و پایگاه های شهرستان اجرا می شود.

مختاری گفت: مرکز دستاوردهای بسیج در این هفته با ۵۲ غرفه در نهاوند فعال می شود که به ارائه دستاوردهای بسیج و ارائه محصولات بسیجیان اقدام می کند.

وی بیان داشت: در هفته بسیج برنامه های ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان اجرا می شود و گروه های جهادی به خدمت رسانی در سطح شهرستان اقدام می شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند صبح روز جمعه ۴ آذر در استادیوم علیمرادیان برگزار می شود و در شهرهای گیان، برزول و فیروزان نیز تجمع های بسیجیان برگزار می شود.

وی بیان داشت: رزمایش جهادگران فاطمی با حصور ۱۸۰ گروه جهادی و به مدت ۱۰ روز در عرصه های مختلف در مناطق شهری و روستایی اجرا می شود.

مختاری افزود: نشست هایی بصیرتی و در راستای جهاد تبیین در بیشتر مدارس شهرستان اجرا می شود که برنامه های مناسبی است.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری عصر شعر، خاطره گویی، غبار روبی گلزار شهدا، نشست های بصیرتی و دیگر برنامه های متنوع در این هفته اجرا می شود.

دیدگاه شما