تازه های سایت

کد مطلب: 51437
28. آبان 1401 - 8:55

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، یادواره شهید گمنام و شهدای شهر فیروزان با حضور فرماندار ، معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، بخشدار خزل ، امام جمعه فیروزان و جمعی از مسئولان شهرستان و سخنرانی سرهنگ قرباغی رییس بسیج سازندگی استان همدان برگزار شد.

فرماندار نهاوند در مراسم گفت: شهدا از برکات عظیم این نظامند چرا که خون سرخ این عزیزان مایه به ثمر نشستن انقلاب و عزت و اقتدار این نظام الهی است.

ضرغام احمدوند افزود: در برابر خون شهدا، رسالتی بر دوش ماست و برگزاری یادواره بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست؟

وی در ادامه تصریح کرد: وظیفه ما این است که نسل فعلی مسئولیت خود را در برابر شهدا فراموش نکنند، ضمن این که نسل آینده بدانند شهدا چه رشادت‌هایی کردند و دستاوردهای جمهوری اسلامی نتیجه ی خون آن‌هاست.

فرماندار نهاوند در ادامه به توطئه ها و جنگ رسانه ای گسترده که دشمنان انقلاب اسلامی به راه  انداخته اند، اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال آن است که با بزرگنمایی مسائل بی اهمیت آن را رسانه ای کنند تا مردم را از انقلاب و نظام ناامید جلوه دهند آنان فهمیده اند که از هیچ راهی بجز فرهنگ و رسانه نمی توانند به جوانان ما حمله می کنند بنابراین ما باید در این زمینه آگاه و هوشیار عمل کنیم.

در پایان این مراسم حاضرین ضمن حضور در گلزار شهدای شهر فیروزان به مقام شامخ شهیدان گمنام ادای احترام کردند.

دیدگاه شما