تازه های سایت

کد مطلب: 51435
27. آبان 1401 - 16:26
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند در سالجاری به ریاست فرماندار و حضور سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند فرمامدار نهاوند در این جلسه گفت: باید بررسی شود و وضعیت پرداخت وام ازدواج توسط بانک های شهرستان مشخص شود.

وی اظهار داشت: بانک ها پرداخت تسهیلات به جوانان به خصوص وام ازدواج را در اولویت برنامه های خود داشته باشند چون این امر مهم است.

فرماندار نهاوند افزود: علاوه بر اولویت بندی، بانک ها نسبت به تکریم مراجعه کنندگان و خصوصا زوجین متقاضی وام ازدواج اهتمام ورزند.

احمدوند گفت: بانک‌های شهرستان مشکلات تامین اعتبار وام ازدواج را مطرح نمایند تا ازطریق استان پیگیری شود.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به مشکلات برخی از شهروندان از بانک ها درخواست داریم در نحوه اخذ ضامن و پرداخت وحدت رویه داشته باشند.

سلیمان جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز در این جلسه گفت: ۶۹۷ فقره وام ازدواج با مبلغ بیش‌ از یکصد میلیارد تومان در ۶ ماهه اول سالجاری توسط ۱۰ بانک در شهرستان نهاوند پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: این جلسه یکی از جلسات مهم و راهبردی شهرستان است که باید به صورت منظم برگزار شود و در آن گزارشات عملکرد بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات به امر ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان ارائه شود.

جوانمردی به موضوع آئین نامه تشکیل "کمیته سامان ازدواج جوانان" و استفاده از ۲۰ درصد از ظرفیت تمامی امکانات رفاهی در اختیار دستگاههای اجرایی از قبیل مراکز فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی، سالن‌های دانشگاه ها و موسسات برای برگزاری جشن ازدواج در شهرستان  اشاره کرد.

دیدگاه شما