تازه های سایت

کد مطلب: 51434
27. آبان 1401 - 16:25
دومین انفجار معدن شهرداری نهاوند طی یکسال گذشته زیرنظر کارشناسان خبره انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با وجود کارخانه آسفالت شهرداری که تعمیر و بروزرسانی آن در ابتدای سال انجام گرفت، نیاز به مصالح اولیه از جمله قیر و شن و ماسه و... نیز در اولویت قرار میگیرد، قیر اختصاص یافته با پیگیری های انجام گرفته هم اکنون نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده و بیش از نیمی از استخرها ذخیره قیر موجود است و در چند ماه آینده نیز دومین مرحله جهت اجرای آسفالت معابر به شهرداری اختصاص خواهد یافت.

برای اولین سال در شهرداری نهاوند تمام حجم آسفالت معابر در کارخانه شهرداری تولید شد و هیچگونه آسفالتی از دیگر شهرها جهت معابر خریداری نگردید که تمام مصالح تولید آسفالت نیز از انفجار معدن شهرداری تهیه و اجرا گردید که رکورد تولید و پخش آسفالت را به همراه داشت.

تهیه مصالح سنگ شکن و کارگاه های تولیدی شهرداری با این انفجار به صورت کامل برطرف شده و صرفه جویی هزینه را برای شهر به دنبال دارد.

برنامه ریزی شهرداری طی دوره مدیریت جدید بر مبنای استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است و بر همین اساس تاکنون با راه اندازی واحد های جدید و فعال کردن کارگاه ها و استفاده از منابع نخستین قدم ها راه در مدیریت صحیح برداشته و در سالهای آینده شاهد به ثمر نشستن این کارها خواهیم بود.

توسعه کهن شهر نهاوند با وجود منابع غنی و امکانات موجود در دستور کار بوده و زیرساختهای این مهم برنامه ریزی شده و طعم این خدمت را همشهریان با ایجاد خدمات قبلی و احداث پارک ها، بازگشایی واحداث معابر جدید احساس کرده اند و این شروع کار بوده و برنامه هایی بزرگتر جهت توسعه در شهر انجام گرفته که شاهد خروج نهاوند از بن بست باشیم.

معدن شهرداری نهاوند از جمله منابع درآمدی شهرداری بوده که تاکنون مجوز جهت انفجار و برداشت را نداشته و در دوره مدیریت جدید با اخذ مجوز دومین انفجار نیز در این معدن با موفقیت انجام گرفت و به زودی با تامین سیمان، قیر و تولیدات معدن، مصالح جهت سالهای آتی در شهرداری تامین خواهد شد.

نهاوند در مسیر توسعه است و این راه با مشارکت شهروندان سرعت بیشتری خواهد داشت.

روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌ نهاوند

دیدگاه شما