تازه های سایت

کد مطلب: 51424
26. آبان 1401 - 8:44
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند در سالجاری با ریاست احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند و حضور سایر اعضا برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت: چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند با ریاست فرماندار و حضور معاونت فرمانداری، بخشداران، روسای ادارات، روسای بانک‌ها، اعضای کمیته ها و اصحاب رسانه در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد.

جوانمردی افزود: ۶۹۷ فقره وام ازدواج با مبلغ بیش‌ از یکصد میلیارد تومان در ۶ ماهه اول سالجاری توسط ۱۰ بانک در شهرستان نهاوند پرداخت شده است. و یکی از جلسات مهم و راهبردی همین جلسه است که باید به صورت منظم برگزار شود و در آن گزارشات عملکرد بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات به امر ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان ارائه شود.

سلیمان جوانمردی به موضوع آئین نامه تشکیل" کمیته سامان ازدواج جوانان" و استفاده از ۲۰ درصد از ظرفیت تمامی امکانات رفاهی در اختیار دستگاههای اجرایی ازقبیل : مراکز فرهنگی،  هنری ، آموزشی،  ورزشی، سالن‌های دانشگاه ها و موسسات برای برگزاری جشن ازدواج در شهرستان پرداخت.

در این جلسه آقای احمدوند فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند گفتند : بانک‌های شهرستان پرداخت وام ازدواج را در اولویت کار خود قرار داده و نسبت به تکریم مراجعه کنندگان و خصوصا زوجین متقاضی وام ازدواج اهتمام ورزند.

فرماندار شهرستان نهاوند تصریح کردند:بانکهای شهرستان مشکلات تامین اعتبار وام ازدواج را مطرح نمایند  تا ازطریق استان پیگیری گردد و همچنین بانک‌ها در نحوه اخذ ضامن و پرداخت وحدت رویه داشته باشند.

دیدگاه شما