تازه های سایت

کد مطلب: 51416
25. آبان 1401 - 8:28

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به منظور توسعه واحد زیباسازی و تعمیر و نگهداری تجهیزات برقی، روشنایی‌ها، دوربین مداربسته، چراغ های راهنمایی و نورپردازی، با به کارگیری نیروهای شهرداری واحد الکترونیک تشکیل گردید.

تعمیر روشنایی های سنوات قبل، راه اندازی و نصب روشنایی ها با تعمیر و بهسازی وسایل موجود، طراحی و اجرای نورپردازی در ورودی ها و بلوارها و... از جمله اهداف برنامه ریزی شده در این واحد می باشد که در اولین قدم، تعمیر و راه اندازی ساعت در میادین، نصب چراغ های چشمک زن در بلوار خلیج فارس، تعمیر ونصب چراغ های ستاره ای در بلوار سردار ترکمان، تعمیر چراغ های پرچمی سه متری جهت نصب در بلوارها و... انجام گرفته است.

حفظ داشته ها و استفاده از وسایل موجود، جلوگیری از هزینه های اضافه را به دنبال دارد و با انجام پیوسته و مدیریت صحیح، درآمدی پایدار را برای شهرداری به همراه دارد.

نگهداری از مبلمان شهری و روشنایی پارک ها و معابر صرفه‌جویی هزینه ها را همراه بوده که می‌توانیم با صرفه جویی های انجام گرفته ایجاد نورپردازی و روشنایی را درشب گسترش دهیم، همراهی و مشارکت شهروندان در این مسیر توسعه و ایجاد زیرساخت های بیشتر را برای زیباسازی شهر ایجاد می‌کند.

دیدگاه شما