تازه های سایت

کد مطلب: 51402
24. آبان 1401 - 8:39
مدیرکل امور بانوان استانداری همدان گفت: با توجه به موفقیت‌های بانوان در عرصه‌های ورزشی باید پیوست فرهنگی نیز در کنار این فعالیت‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فاطمه ستاری‌نوید در کارگروه بانوان اظهار کرد: امروزه جایگاه زنان در جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مقایسه با گذشته ارتقا یافته و نقش آنان در عرصه‌های مختلف همپای مردان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مباحث اعتقادی و باورهای دینی برای ما مهم است افزود: بانوان در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که در کنار فعالیت‌های اجتماعی به باورهای دینی و مباحث اعتقادی توجه دارند و همین مساله اثرگذاری آنها را در جامعه بیشتر کرده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان به بحث نشاط اجتماعی زنان به عنوان یک ضرورت اجتماعی اشاره کرد و افزود: بحث اجتماعی بانوان به ویژه زنان خانه‌دار برای ما مهم است بنابراین باید به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت تحقق این امر توجه کرد.

 وی با اشاره به موفقیت‌های بانوان ورزشکار نهاوند در سطوح ملی و بین‌المللی گفت: دختران نهاوند در بحث ورزش سرآمد استان هستند و این مساله گویای آن است که باید ظرفیت‌های بیشتری برای شکوفایی استعدادهای ورزشی فراهم آورده شود.

ستاری‌نوید به بحث جوانی جمعیت و خانواده و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: موضوع فرزندآوری یکی از مباحث استراتژیک برای کشور است که باید به طور جد در دستور کار ادارات به ویژه آموزش و پرورش قرار گرفته و از ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان استفاده شود.

وی با بیان اینکه مباحث جمعیتی باید به یک گفتمان تبدیل شود از رونمایی سند تحول امور زنان خبر داد و افزود: سند تحول امور زنان به عنوان چشم‌انداز ما در بحث بانوان به حساب می‌آید که بر اساس آن ما باید زنانی در تراز انقلاب اسلامی پرورش دهیم.

دیدگاه شما