تازه های سایت

کد مطلب: 51383
22. آبان 1401 - 1:52
فرماندار نهاوند گفت: برنامه های هفته بسیج باید پر رنگ برگزار شود و محور برنامه ها باید امیدآفرینی در جامعه باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج گفت: باید خدمات بسیج و دستاوردهای این نیروی مردمی برای جوانان بیان شود و همه دستگاه ها باید در این بخش تلاش کنند.

وی اظهار داشت: داشتن روحیه بسیجی باعث شده در همه عرصه ها بر دشمنان پیروز شویم و این روحیه قوی را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.

فرماندار نهاوند افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام است. سرافرازی و پیشرفت کنونی کشور مرهون از جان گذشتگی‌های بسیجیان است.

وی اظهار داشت: بسیجیان عزیزی که در دوران دفاع مقدس برای اعتلای پرچم اسلام از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز سرافرازانه در عرصه های مختلف حضوری موثر داشته باشیم.

احمدوند تشکیل بسیج را یکی از بزرگترین ابتکارات و دوراندیشی های امام راحل عنوان کرد و گفت: بسیج یک نهادی ویژه است که علاوه برخط و مش خود یک حامی بزرگ برای حفظ و دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار نهاوند با بیان این که مدیریت جهادی ریشه در تفکر بسیجی دارد که حضرت امام (ره) پایه گذار آن بود، گفت: نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان باید جهاد تبیین با محوریت امید آفرینی را در هفته بسیج مورد توجه داشته باشند.

وی اظهار داشت: حضور بسیج در همه ی عرصه ها باعث پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام شده و هرجا لازم بوده بسیج با حضور خود در خدمت مردم بوده است.

احمدوند گفت: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی است تا فرهنگ بسیج و بسیجی را بیشتر از گذشته ترویج کنیم و این وظیفه ی یک ارگان خاص نیست و همه در این راستا باید تلاش کنیم.

دیدگاه شما