تازه های سایت

کد مطلب: 51329
15. آبان 1401 - 8:30
مدیر توزیع نیروی برق نهاوند گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان بدهی مشترکان به اداره برق نهاوند است که جا دارد برای پرداخت این قبوض از طریق رسانه ها فرهنگ سازی شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، منصور ذاکری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  اقداماتی برای کاهش قطعی و به حداقل رساندن خاموشی ها در زمان بارندگی و وزش باد انجام شده است و به گواه مردم این قطعی بسیار کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: ۲ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق فشار قوی و معمولی در نهاوند داریم و در حال حاضر دارای ۸۰ هزار مشترک برق در شهرستان هستیم.

ذاکری افزود: تعمیرات پیشگیرانه انجام شده و باز هم انجام می شود مثل شاخه زنی درختان و دیگر تعمیرات که در حال انجام است تا در بارندگی قطعی نداشته باشیم.

مدیریت توزیع برق نهاوند گفت: با مدیریت شبکه خاموشی ها در سطح شهرستان کاهش یافته است و اطلاع رسانی اصحاب رسانه در حوزه ی برق کمک شایانی به توزیع برق شهرستان خواهد می کند.

وی در ادامه به موضوع مطالبات از مشترکان اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مشترکین به اداره برق بدهی دارند که این بدهی مربوط به مشترکان دولتی و مشترکان مردمی است.

ذاکری افزود: بیشترین طلب توزیع برق شهرستان از سه اداره در نهاوند است که حدود ۴ میلیارد تومان است که با وصول این مطالبات قطعا خدمات بهتری به شهروندان ارائه می شود.

وی ادامه داد: احداث دو پست برق ۶۳ کیلو وات نهاوند ۳و ۴ با توجه به افزایش مشترکین آغاز شده که پیشرفت پست نهاوند ۳ قابل توجه است.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق نهاوند گفت: همشهریان با نصب اپلیکیشن "برق من" بسیاری از خدمات شرکت توزیع برق را دریافت می کنند و بسیار برنامه کاربردی است.

دیدگاه شما