تازه های سایت

کد مطلب: 51313
13. آبان 1401 - 14:03
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت: آمریکا شیطان بزرگ و مظهر استکبار و دشمن اصلی مردم ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: محتوای اسناد کشف شده در لانه جاسوسی آمریکا باید به دست نسل جوان برسد که متاسفانه انجام نشده تا جوانان بدانند که آمریکایی ها چه کارهایی در این کشور انجام دادند.

امام جمعه نهاوند افزود: ذات آمریکا دشمنی با انقلاب اسلامی است و در طول این سال ها هرکاری توانسته اند انجام دادند ولی هربار در مقابل اراده ملت ایران اسلامی تحقیر شده اند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به اغتشاشات اشاره کرد و گفت: اتاق فکر اتفاقات اخیر آمریکا و دشمنان ایران هستند و آنها نمی خواهند این کشور آرام باشد و پیشرفت کند.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: آگاهی مردم و به خصوص جوانان در پایان یافتن اغتشاشات مهم است ولی دشمنان همواره در حال نقشه کشیدن هستند و باید مراقب باشیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها عنوان کرد: دستگاه قضایی با مجرمان باید برخورد شدید کند و این مطالبه به حق مردم است چون کسانی که آدم کشتند و قرآن و پرچم را آتش زدند و نیروهای انتظامی را به شهادت رساندند باید به سزای اعمالشان برسند.

امام جمعه نهاوند گفت: باید اینها به شدت در ملاعام مجازات شوند و این خواسته مردم است که احکام این جنایتکاران هرچه سریع تر صادر شود.

وی در بخش پایانی خطبه ها گفت: مطالبه مردم نهاوند این است که روز ۱۴ آبان در تقویم به عنوان روز نهاوند ثبت شود چون در این روز برای اولین بار در کشور مردم نهاوند در ۱۴ آبان سال ۵۷ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مجسمه شاه را به پایین کشیدند.

دیدگاه شما