تازه های سایت

کد مطلب: 51311
13. آبان 1401 - 13:59
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: درخواست و مطالبه به حق مردم برخورد شدید و بدون‌ مماشات با اغتشاشاگران و مخلان امنیت جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع مردم نهاوند گفت: آمریکایی‌ها یک زمان در کشور ما جولان می دادند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی دست چپاول آنها کوتاه شد و از این بابت عصبانی هستند.

وی اظهار داشت: امروز آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و در منطقه در شرایط سختی قرار دارد و می‌خواستند اجماع جهانی بر ضد ما راه بیندازند ولی موفق نشدند.

فلاحی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: برخی ها از مماشات و خویشتن داری نیروهای نظامی سو استفاده می کنند ولی بدانند که این خویشتن داری حدی دارد و نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

وی ادامه داد: کسانی که در آشوب ها حضور دارند و کسانی که از آنها پشتیبانی کردند مردم باید اینها و پشت پرده ها را بدانند و امروز دشمن بیرونی کاری نمی تواند بکنند و آمریکا در همه عرصه ها ضعیف تر از قبل شده و افول آنها حتمی است.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دشمنان همواره دنبال فتنه گری بودند و همواره در این فتنه ها گفتند کار انقلاب تمام است ولی بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد.

وی بیان کرد: دشمنان باید بدانند که ایران اسلامی، ایران ۴۰ سال پیش نیست و امروز می‌دانند که کشور ما از لحاظ نظامی در چه حد بالایی از بازدارندگی و قدرت قرار دارد.

فلاحی بیان داشت: مجلس و دولت برای حل مشکلات اقتصادی تلاش می کنند و در جنگ اقتصادی هم به یاری خدا پیروز خواهیم شد.

نماینده مردم همدان اظهار داشت: امروز دشمن با همه تلاش در همه عرصه های فرهنگی، رسانه ای و میدانی و فضای مجازی همه تلاش خود را جمع کرده است تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: درخواست مردم از دستگاه قضایی این است که با اغتشاشگران با قدرت و بدون مماشات برخورد کند.

فلاحی عنوان کرد: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند که از حقوق عامه حمایت کند و هرچه سریعتر با کسانی که امنیت جامعه را به مخاطره انداخته اند برخورد شدید کند.

نماینده مردم همدان افزود: کسی که به مسجد و مردم حمله می کند و چادر از سر افراد محجبه می کشد و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی را شهید می کنند باید با او به شدت برخورد شود و جای مماشات نیست.

وی بیان کرد: حمل و نگهداری سلاح مجازات دارد و این قانون است و این مطالبه نمایندگان از دستگاه قضایی است که این افراد دستگیر و محاکمه شوند.

فلاحی در پایان گفت: به یاری خدا کشور در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است و به اهداف نزدیک تر شده و دشمن این را خوب می داند و به همین دلیل توطئه می کند ولی به امید خدا مسیر آینده رو به جلو و پیشرونده است و باید ایرادات را برطرف کنیم و دشمن را دوباره ناامید کنیم.

دیدگاه شما