تازه های سایت

کد مطلب: 51286
10. آبان 1401 - 9:09
شهروندان کوی جانبازان نهاوند از نحوه نامطلوب بهداشتی در این منطقه و عدم نتیجه دادن پیگیری ها در سال های گذشته گلایه دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تعدادی از شهروندان نهاوندی از بی توجهی شهرداری به وضعیت نامطلوب بهداشتی ضلع غربی کوی جانبازان و عدم جدول گذاری محل ورود پس آبها و فاضلاب کوچه های خیبر یک تا چهار و تپه گرجیان  گلایه دارند.

این شهروندان میگویند؛ متاسفانه این وضعیت سلامت اهالی را با مشکل روبرو کرده و با ارسال پیام هایی خواستار پیگیری و حل این مشکل توسط مسئولان شدند.

در این پیام شهروندان گفته اند این تصاویر محل ورود آب به زمین های سبزی کاری است و محل فاضلاب تپه گرجیان و تمام کوچه‌ های کوی جانبازان است.

درخواست های معوق مانده مردم نیز که از سال های گذشته برجای مانده که توسط اهالی برای ما ارسال شده است؛ خود گواه ماجرا است.

علاوه بر معضل نبود بهداشت در ضلع غربی کوی جانبازان که اهالی را بخصوص کودکان را در معرض خطر قرارداده است خطر حیوانات خطرناکی همچون مار نیز جان کودکان این محل را تهدید می کند.

در تصاویری که برای شما ارسال کردیم مشاهده مار توسط کودکان هنگام بازی در محل جوی آب و علفزارهای ناشی از سرریز فاضلاب را مشاهده می کنید که توسط اهالی به دلیل خطر برای کودکان کشته شده است.

ممنون می شویم اگر صدای رسای مردم این محل باشید و از شهرداری و مسئولان شهرستان بخواهید این مشکل را حل کنند چون در سال های گذشته هرچه پیگیری کردیم به جایی نرسیدیم.

دیدگاه شما