تازه های سایت

کد مطلب: 51275
9. آبان 1401 - 8:52
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در هفته بسیج دانش آموزی ۲۵ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا و یادواره شهدای دانش آموزی در مصلی نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ پاسدار علی مختاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهدای شاهچراغ و تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: اقدام تروریستی ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل درحرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) منجر به شهادت مظلومانه و جراحت دهها نفر از نمازگزاران و ۳ تن از دانش آموزان عزیز شد.

وی اظهار داشت: این حادثه بار دیگر چهره سفاک و پلید دشمنان قسم خورده اسلام و اهل بیت علیهم السلام و ایران عزیز را هویدا کرد و عداوت و دشمنی آنها با ملت امام حسین (ع) را آشکار ساخت.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی افزود: در این هفته ۲۲ یادواره شهید در سطح مدارس شهرستان نهاوند برگزار می شود و در تعداد بسیاری از مدارس نیز یادواره رفیق شهیدم به نیابت از ۳ شهید دانش آموز حادثه تروریستی شاه چراغ (ع) برگزار می شود.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی که "ایران قوی" است؛ اظهار داشت: در این هفته نمایشگاه های کوچک از دستاوردهای انقلاب در سطح مدارس برپا می شود.

وی با بیان اینکه در این هفته ۲۵ برنامه در سطح شهرستان برگزار می شود، ادامه داد: در این هفته نیز دانش آموزان نخبه در عرصه های مختلف در سطح شهرستان نشستی با مسئولین شهرستان برگزار خواهند کرد.

مختاری بیان داشت: یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نهاوند با حضور دانش آموزان، خانواده های شهدا، مسئولین و مردم در مصلی نماز جمعه به صورت شهرستانی برگزار می‌شود.

وی به دیگر برنامه ها اشاره کرد و گفت: رزمایش جهادگران علوی با حضور ۳۰ گروه جهادی دانش آموزی شهرستان نیز در این هفته برگزار می شود و از زحمات جهادگران تجلیل به عمل می آید و گروه های جهادی به مدت یک هفته رزمایش را انجام می دهند.

دیدگاه شما