تازه های سایت

کد مطلب: 51272
9. آبان 1401 - 8:44
مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و سه شهید طلبه مدافع امنیت در حوزه علمیه نهاوند عصر امروز با سخنرانی حجت الاسلام مغیثی امام‌ جمعه نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ و سه شهید طلبه اغتشاشات اخیر در حوزه علمیه نهاوند با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام‌ جمعه نهاوند برگزار شد

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم با تسلیت به مناسبت شهادت شهدای وقایع اخیر، اظهار داشت: در این فتنه اخیر، متأسفانه شاهد بودیم که تعدادی از جوانان و پرسنل نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و حتی طلاب ناجوانمردانه به دست ایادی استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه خون پاک این شهدا، دشمن و جریان نفاق را رسوا کرد، گفت: امروز برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان امنیت کشور، خواسته عموم مردم از دستگاه قضا است و لازم است تا هر چه سریع‌تر متولیان این خواسته مردم را تحقق ببخشند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی، طلاب میدان‌دار صحنه‌های مختلف بوده‌اند و وظیفه روشنگری را برعهده داشتند، یادآور شد: وظیفه طلاب و روحانیون استمرار راه این شهدای عزیز و حرکت در مسیر تقویت اسلام است.

وی توجه به جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب را یک وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: نسل جوان باید با دستاوردها و البته ظرفیت‌های انقلاب اسلامی آشنا شود و نباید اجازه دهیم که دشمن موفقیت‌های ما را تحریف و مشکلات و ضعف‌هایی که متأسفانه گاها با آن روبرو هستیم را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان دهد.

دیدگاه شما