تازه های سایت

کد مطلب: 51249
6. آبان 1401 - 15:59

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، معاونت خدمات شهری شهرداری نهاوند گفت:با توجه به دپوی زباله در نقاط مختلف، و بارگیری مجدد آن که موجب بروز مشکلاتی از جمله بوی بد و نیز برجای ماندن شیرآبه‌های زباله می شود، در اولین قدم با تعمیر و راه اندازی کامیون بازو غلطان مکان های جمع آوری زباله را حذف کردیم. 

مجید مومیوند افزود: باتوجه به کمبود ماشین آلات جمع آوری زباله و عدم تجهیز به دستگاه پرس زباله،باکس های بزرگ به صورت موقت و مقطعی مورد استفاده در محلات قرار می گرفت. 

مومیوند بیان کرد: با تجهیز کامیون های جمع آوری زباله و راه اندازی دو دستگاه کامیون پرس دار،جمع آوری زباله به صورت همزمان و عدم دپوی زباله در دو محله به عنوان گام اول در حال انجام است و دپوی زباله به صورت کامل حذف شده است. 

وی بیان کرد: نصب و جانمایی باکس های زباله جدید وتعمیر باکس های شکسته در انبار شهرداری توسط تیم فوریتهای زیباسازی انجام می شود.

مومیوند درپایان گفت: هم اکنون تمام ماشین آلات جمع آوری زباله در ارائه خدمت به همشهریان فعال بوده و باکس های زباله به صورت سرتاسری تعمیر و مورد استفاده است که با تلاش پاکبانان چرخه‌ی جمع آوری،دپو و بارگیری مجدد حذف شد و جمع آوری به صورت همزمان انجام می شود.

دیدگاه شما