تازه های سایت

کد مطلب: 51234
4. آبان 1401 - 1:32
فرماندار نهاوند از محور‌های مواصلاتی شهرستان و همچنین جایگاه های سوخت به منظور بررسی و رفع مشکلات بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند به همراه معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری و بخشدار مرکزی از محور‌ پرتردد و حادثه خیز نهاوند به فیروزان به منظور بازدید از روند نصب نیوجرسی، تردد خودرو‌ها و بررسی وضعیت بار ترافیکی این محور بازدید کردند.

وی ضمن تأکید بر ایمن سازی نقاط حادثه خیز در اسرع وقت، گفت: ضروری است پس از کارشناسی دقیق، جهت جلوگیری از هر گونه حادثه، ایمن سازی نقاط کارشناسی شده توسط اداره کل راه شهرسازی استان و اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان با همکاری سایر نهادهای مرتبط صورت گیرد.

احمدوند افزود: باید این کار سریع تر انجام شود چون هر گونه حادثه جرح و فوتی عواقب جبران ناپذیری برای خانواده و جامعه در پی دارد.

بازدید فرماندار نهاوند از وضعیت جایگاه های CNG شهرستان

در روزهای گذشته شهروندان گلایه های زیادی از نحوه خدمت رسانی در برخی جایگاه های سوخت شهر نهاوند داشتند و به خصوص از نحوه  سوخت رسانی در جایگاه های "سی ان جی " ناراحت بودند.

به همین منظور احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند معاون سیاسی، رئیس اداره گاز و شرکت نفت از وضعیت پایگاه های CNG و نحوه خدمات دهی آنان بازدید کردند.

در این بازدید مقرر شد شرکت پخش فرآورده های نفتی بطور مستمر از جایگاه های سوختی بازدید و ضمن نظارت بر عملکرد جایگاه ها با متخلفان به شدت برخورد نمایند.

فرماندار نهاوند نیز خواستار تسریع در رفع نواقص فنی و استاندارد سازی به منظور بهره برداری بهتر از جایگاههای CNG سطح شهر شد.

دیدگاه شما