تازه های سایت

کد مطلب: 51213
2. آبان 1401 - 8:11
نشست خبری نماینده نهاوند در مجلس با خبرنگاران شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سد گرین بزرگترین پروژه شهرستان است که نیاز آب آشامیدنی و کشاورزی نهاوند را برطرف می کند و کار بزرگی بود که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توزیع اعتبارات عمرانی خوب نبوده است گفت: با پیگیری های بسیار موفق شدیم ماده ۵۶ را با عاملیت سه بانک تجارت و صادرات و کشاورزی برای سد گرین از سازمان برنامه و بودجه اخذ کنیم.

شهبازی افزود: مجوز معدن سنگ برای سد گرین را یک مدیری اجازه نمی داد که با پیگیری های زیاد این مجوز صادر شد تا کار سد رونق بخشیده شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر تعطیلی سد گرین اظهار داشت: این سد از طریق بانک ها تامین اعتبار شده است که بانک کشاورزی و تجارت پول را به حساب ریخته اند و فقط بانک صادرات به دلیل شکایت یک نفر در شهری دیگر حساب سد در این بانک را مسدود کرده بود.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: در این شرایط اعتباری و آبی با تلاش های زیاد که در مرکز انجام شد موفق شدیم رفع انسداد این حساب را انجام دهیم تا مشکلی پیش نیاید.

بهداشت و درمان نهاوند علی رغم کارهای انجام شده کمبودهای زیادی دارد

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات مردم در خصوص بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و بیان داشت: کارهای خوبی در بهداشت و درمان شده است ولی کمبودهایی وجود دارد.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: بیمارستان شهید قدوسی با مشکلات زیاد و بدون امکانات افتتاح شد که ظلم به نهاوند بود چون این بیمارستان زیر ساخت نداشت.

وی گفت: این بیمارستان نه سی تی اسکن داشت نه رادیولوژی و نه دستگاه ام آر آی و خیلی تلاش شد تا نصب و خرید این دستگاه ها و تجهیزات بخشی از کمبودها را جبران کند.

شهبازی اظهار داشت: به دنبال حل مشکلات زیربنایی هستیم و قبول داریم که کاستی هایی وجود دارد که باید حل شود.

وی در خصوص کمبود دارو گفت: کمبود برخی داروها و سرم سراسری است و دنبال حل کردن آنها هستیم و چون مشکل تامین مواد اولیه داریم.

نماینده نهاوند به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: تکمیل ۲۸ مدرسه در نهاوند در دستور کار است و با توجه به کمبود آب به دنبال گرفتن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بتونی کردن انهار کشاورزی هستیم.

شهبازی بیان کرد: علی رغم مشکلاتی که ایجاد شد در حال پیگیری احداث دو گاوداری بزرگ صنعتی توسط شستا و ستاد اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: بیشترین پیگیری ها را در حوزه راه ها و محورهای نهاوند داشته ایم چون اعتباری نداشتند مثلا محور نهاوند به گیان یک ریال اعتبار نداشت ولی با پیگیری الان در حال اجرا است.

با حضور وزیر ورزش و جوانان تکلیف مجموعه علیمرادیان مشخص خواهد شد

نماینده مردم نهاوند در مجلس در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مشکلات ورزش نهاوند گفت: پتانسیل مجموعه ورزشی علیمرادیان باید در اختیار اداره ورزش باشد.

وی افزود: با حضور وزیر ورزش در نهاوند این مشکل ورزش را حل خواهیم کرد تا این امکانات مناسب در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

شهبازی در ادامه بیان کرد: استخر شهرک طالقانی پیشرفت چشم گیری داشته و این پروژه فعال است و  کارگران در حال کار هستند و دیگر  موضوعات و طرح ها را باید پیگیری کنیم.

وی اظهار داشت: به همه هیئت ها کمک کرده ایم که در مسابقات کشوری حضور داشته باشند و مشکلات آنها را  تا حد توان حل کرده ایم.

نماینده نهاوند در پایان گفت: باید تلاش کنیم و این وظیفه ما است که بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان را کم کنیم که این امر با وحدت و همکاری همه مسئولان امکان پذیر است.

دیدگاه شما