تازه های سایت

کد مطلب: 51188
27. مهر 1401 - 7:53
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از کسب دو مدال با ارزش توسط وزنه‌برداران بانوی نهاوندی و درخشش جودوکاران شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرپرست اداره ورزش و جوان نهاوند گفت: بانوان با استعداد نهاوندی در رقابت های وزنه برداری و جودو قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

وی از  کسب دو مدال طلا و برنز مسابقات قهرمانی کشور توسط خانم ها عسل کدخدایی و تارا درویشی خبر داد.

جوانمردی افزود: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختران قهرمانی کشور در شهر تهران و در مجموعه ورزشی آزادی با شرکت ۵ وزنه‌ بردار نهاوندی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات خانم عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا و راهی مسابقات آسیایی شد و خانم تارا درویشی در دسته ۶۴ کیلو گرم موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: این موفقیت را به بانوان نهاوند تبریک و از مربیان پر تلاش و زحمتکش این قهرمانان خانم مریم سلگی و خدیجه محبی تشکر می کنیم.

جوانمردی بیان کرد: تنها مدال آوران استان همدان در این دوره از مسابقات عسل کدخدایی و تارا درویشی از نهاوند بودند.

وی همچنین از حضور ۸ جودو کار نهاوندی در مسابقات استعدادهای برتر کشور در استان اصفهان خبر داد.

جوانمردی ادامه داد: این مسابقات به مدت ۳ روز در رده سنی نونهالان برگزار شد و تیم استان همدان با مربیگری خانم مژگان کولیوند از نهاوند راهی این دوره از مسابقات شده بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در پایان  این رقابت ها سه بانوی نهاوندی شامل نرگس محمد نژاد مدال نقره، یلدا حسنوند و زهرا آورزمانی مدال برنز و الهه چهاردولی از همدان  مدال برنز را کسب کردند.

دیدگاه شما