تازه های سایت

کد مطلب: 51149
20. مهر 1401 - 2:17
طرح شهید بهنام محمدی در مدارس نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی در این جلسه که با حضور معاون پرورشی وتربیت بدنی، رئیس آموزش وپرورش منطقه خزل، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نهاوند، مربیان طرح شهید بهنام محمدی و تعدادی از مدیران و معاونین مدارس در سالن شهدای آموزش وپرورش برگزار شد، گفت: طرح شهید بهنام محمدی به عنوان یک طرح راهبردی و بلندمدت، از طرح های ارزشمند آموزش وپرورش و سازمان بسیج است و تقویت و تعمیق مبانی دینی و اعتقادی از مهم ترین اهداف این طرح است که در راستای ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول است.

دارایی با اشاره به جایگاه تربیت در آیات و روایات تصریح کرد: ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین بر اساس اصول اعتقادی و تربیتی تدوین شده است.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند با اشاره به اهمیت تربیت در دوران کودکی و تأکید سند تحول بنیادین بر آن، گفت: آموزش و پرورش به دنبال تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است و در این راستا اجرای طرح هایی چون طرح شهید بهنام محمدی از اهمیت خاصی برخوردارند.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش، مسیر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین به عنوان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که خروجی آن تربیت انسان های مومن، خردمند، اندیشمند، مجاهد، اهل عمل، منظم و متصف به اخلاق اسلامی می باشد.

دیدگاه شما