تازه های سایت

کد مطلب: 51048
9. مهر 1401 - 10:54
به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس محفل ادبی شعر و خاطره گویی با حضور مسئولین، شعرا، نویسندگان برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: شهدا با نثار جان خود این انقلاب و دین اسلام را به ثمر نشاندند و ما امروز شاهد اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هستیم.

وی افزود: دشمنان اسلام و این مرز و بوم با سرمایه گذاریهای فراوان در بخشهای مختلف و به ویژه فرهنگی سالها است قصد ضربه زدن به این کشور را دارند که به لطف خدا و رهبری مقام معظم رهبری هیچگاه موفق نبوده اند.

حجت الاسلام مغیثی تنها راه نجات و رهایی از توطئه دشمنان را تبعیت از رهبر معظم انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر در این راستا بسیار تاثیر گذار است.

در ادامه این مراسم امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: زبان هنر بهترین ابزار در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر است که می‌توان از این عنصر در راه ترویج آموزه‌های ایثار و شهادت در سطح جامعه بهره‌مند شد.

وی دفاع مقدس را تجلی گاه عزم و اراده و ایثار و یکی از ماندگارترین، بی نظیرترین و با افتخارترین ایام در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اظهار داشت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالان حوزه فرهنگ و هنر با توجه به ابزار قدرتمند و تاثیر گذاری که در اختیار دارند وظیفه ای بسیار مهم و اثر گذار بر دوش انها است.

در ادامه این مراسم چند تن از شعرا به ارائه اثار خود پرداختند و در ادامه آقای نظام علی احمدوند از یادگاران دفاع مقدس به ایراد خاطره از روزهای نبرد حق علیه باطل پرداخت.

در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقه شعر و داستان کوتاه شهرستان ناصر کولیوند، مجید شهبازی و معصومه کولیوند تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما