تازه های سایت

کد مطلب: 51007
1. مهر 1401 - 20:24
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در میان اهالی روستاهای دهموسی، زاپن و دهنو عبدالملکی از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند گفت: بهسازی راه های روستای و بازنگری در طرح هادی روستایی در روستاهای نهاوند یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در میان اهالی روستاهای دهموسی، زاپن و دهنو عبدالملکی از توابع بخش خزل شهرستان نهاوند حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: در این بازدید مردم خواسته های خود را بیان کردند که از جمله آنها برای روستای دهموسی؛ ابلاغ بازنگری طرح هادی روستا به منظور رفع مشکلات اهالی، رسیدگی به وضعیت شانه راه روستا، رفع مشکلات مربوط به آنتن دهی موبایل، استفاده از حمام قدیمی روستا جهت آموزش مشاغل خانگی و صنایع دستی، جابجایی ترانس برق و تأمین روشنایی معابر و ادامه طرح بهسازی و جدول گذاری معابر و کانال کشی بود.

وی ادامه داد: برای روستای زاپن نیز مطالبات در خصوص لکه گیری و ترمیم معابر روستا و شانه سازی، مساعدت در الحاق بخشی از اراضی دیم به محدوده روستا، پیگیری اجرای طرح هادی روستا و استعلام از اراضی منابع طبیعی برای محصولات کم آب بر بود.

شهبازی بیان کرد: همچنین برای روستای دهنو عبدالملکی نیز مطالبات و خواسته های اهالی روستا مواردی از جمله؛ اجرای کانال سنگی داخل روستا، لکه گیری نوار حفاری شبکه آب شرب روستا، رسیدگی به وضعیت پل احداثی نیمه کاره مربوط به راه آهن و جابجایی تیرهای برق و اصلاح روشنایی معابر بود که لازم است موارد ذکر شده در اسرع وقت توسط مسئولان اجرایی پیگیری و اجرایی شود./

دیدگاه شما