تازه های سایت

کد مطلب: 51001
31. شهريور 1401 - 1:19
فرمانده سپاه نهاوند گفت: دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بیان رشادت های رزمندگان کشورمان در سال های جنگ تحمیلی است و به همین مناسبت ۷۵ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری گفت: مقاومت، ایثار، استکبارستیزی و شهادت طلبی از جمله پیام های دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: شعار محوری این هفته "ما قوی هستیم" است و در این هفته ۷۵ عنوان برنامه محوری داریم که در سطح پایگاه ها و حوزه ها برگزار می شود.

مختاری افزود: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از درس ها و الگوهای گرانقدری است که با ایثار و رشادت های فرزندان این کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: زندگینامه شهدای عزیز شهرستان برای همه ما الگو و نشانه است تا راه را از بیراهه تشخیص دهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نشر دهیم.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: زندگی نامه و سیره سردار شهید حیدر سهرابی به عنوان شهید شاخص سال شهرستان باید برای مردم و نسل جدید بیان شود.

وی بیان کرد: دشمن همه ظرفیت های رسانه ای خود را برای مبارزه با فرهنگ ایثار و شهادت و دوری جوانان از پیام های دفاع مقدس شروع کرده و در این راه باید هوشیار باشیم.

مختاری افزود: در حوزه رسانه دشمن از همه رسانه ها در فضای مجازی با دروغ پراکنی، سیاه نمایی، تحریف و ایجاد ناامیدی و با هر ترفندی در خط مقدم مقابله با انقلاب اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه سنگینی بر عهده همه ما و اصحاب رسانه است و نقش مهمی بر روی دوش همه رسانه ها است و باید تلاش کنیم در فضای مجازی اجازه دروغ پراکنی به دشمنان ندهیم.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همه عناصر دشمن پای کار آمده اند و هیچکدام دلسوز مردم ایران اسلامی نیستند و استکبار جهانی پشت همه این طراحی ها است.

وی عنوان کرد: در این هفته باید نقش دستاوردهای دفاع مقدس در پیشرفت و بقای انقلاب اسلامی تشریح و بیان شود‌.

مختاری با اشاره به برنامه های این هفته اظهار داشت: غبار روبی گلزار شهدا در سطح شهرستان، دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی در سطح شهر، حضور و سخنرانی در نماز جمعه، پویش نذر خون، نواختن زنگ حماسه و حضور پیشکسوتان در مدارس و بیان خاطرات و سرکشی از خانواده های شهدا را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: توزیع لوازم التحریر و بسته معیشتی، برگزاری نشست های برخط با موضوع دفاع مقدس، برگزاری ۱۳ یادواره شهدای دانش اموزی و منطقه ای، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

وی گفت: ویزیت رایگان پزشکان متخصص در کلینیک امام خمینی(ره) توسط بسیج جامعه پزشکی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و هنری، آموزش کشاورزان توسط بسیج مهندسین، تولید محتوا در فضای مجازی، مشاوره رایگان توسط بسیج حقوق دانان از دیگر برنامه های این هفته است.

دیدگاه شما