تازه های سایت

کد مطلب: 50960
27. شهريور 1401 - 8:58
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مسابقه شعر و داستان نویسی با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرائی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری انجمن ادبی سرای سخن و انجمن داستان؛ همایش شعر و داستان دفاع مقدس در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه به خصوص آشنایی جوانان با این حوزه مسابقه شعر و داستان نویسی دفاع مقدس برگزار می شود.

بحیرایی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را در دو بخش شعر (شعرنو و کلاسیک)و داستان (داستانک) با موضوع مقاومت، ایثار و شهادت در حوزه دفاع مقدس تا تاریخ ۳۰ شهریور به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واحد فرهنگی تحویل دهند.

 وی در خصوص محورهای مسابقه عنوان کرد: در بخش داستان کوتاه هر داستان باید حداقل 1500 و حداکثر 5000 کلمه باشد و آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره‌ و مسابقه ای حائز رتبه یا برگزیده شده باشند و آثار ارسالی قبلاً در مجموعه داستان‌های فردی یا جمعی به‌صورت کتاب منتشر نشده باشند. (انتشار اثر در نشریات محلی شامل این محدودیت نمی‌شود.).

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به نداشتن شرایط سنی برای شرکت در مسابقه بیان داشت: هر شرکت‌کننده می‌تواند برای هر بخش داستان دو اثر ارسال کند.

وی اظهار داشت: لازم است مشخصات صاحب اثر شامل نام اثر، نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس، آدرس پستی و نشانی الکترونیکی در صفحه ای جدا  به اثر ضمیمه شود.

بحیرایی در پایان گفت: در پایان هفته دفاع مقدس به آثار برتر در مراسمی هدایایی اهدا خواهد شد.

دیدگاه شما