تازه های سایت

کد مطلب: 50926
21. شهريور 1401 - 10:52
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از شناسايي و دستگيري باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 4 فقره سرقت توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي"در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي موفق به شناسايي باند 4 نفره سارقان منزل شده که 2 نفر از آنان را دستگير و به يگان انتظامي دلالت دادند.

اين مقام  انتظامي در ادامه افزود: سارق دستگير شده پس از تحقيقات و بازجويي هاي صورت گرفته، مشخصات 2 نفر همدست ديگر خود را نيز اعلام و به 4 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبي 2ميليارد ريال درسطح شهرستان اعتراف کردند که دراين خصوص پرونده قضائی تشکيل وتحت رسيدگي مي باشد و تلاش جهت دستگيري همدستان آنها ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند درپايان اين خبر با اشاره به اهميت مشارکت هاي عمومي در امر پيشگيري از سرقت به شهروندان محترم توصيه کرد: تا نسبت به رعايت نکات ايمني همچون نصب دوربين هاي مداربسته، استفاده از قفل و درب هاي محکم ومطمئن، عدم نگهداري پول نقد و طلا و جواهر در منزل و... نسبت به ارتقاء ضريب امنيت منازل و ديگر اماکن خصوصي اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق تلفن تماس110به پليس گزارش دهند.

دیدگاه شما