تازه های سایت

کد مطلب: 50904
16. شهريور 1401 - 3:19
به مناسبت روز بهورز مراسمی با حضور مسئولان نهاوند در کانون شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت روز بهورز مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان ،نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، معاونت فرمانداری، روسای ادارات شهرستان ،مدیر مرکز آموزش بهورزی استان ،مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند  در کانون شهید باهنر برگزار شد.

علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه بهورزان در سیستم بهداشت و درمان از تلاش های شبانه روزی این قشر محترم و زحمتکش علی الخصوص در ایام کرونا قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را معطوف نموده است که به کمک مدیران بهداشت و درمان شهرستان و استان و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات و کاستی‌های این بخش را حل کند گفت: در این راستا برای گرفتن اعتبار و تجهیزات جلسات متعددی در سطح وزارتخانه برگزار شده است.

در حاشیه این مراسم که با حضور کیانی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، متین ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کیانی ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان، قیاسی ریاست محیط زیست شهرستان و خویشوند رئیس مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات چند ساله مهندس خویشوند، از بهورزان و زحمت کشان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

دیدگاه شما