تازه های سایت

کد مطلب: 50885
14. شهريور 1401 - 8:48

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، باتوجه به اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب ، و واگذاری و نصب انشعابات فاضلاب در محدوده خیابان خاقانی و کوی وفا ،  به اطلاع همشهریان و ساکنین محترم این مناطق می رساند .

۱- برابر با آین نامه عملیاتی شرکت های آب و فاضلاب و دستور العمل وزارت نیرو خرید و واگذاری حق انشعاب فاضلاب در مناطقی که شبکه فاضلاب آنها اجرا شده، الزامی می باشد.

۲- در صورت عدم مراجعه مشترک  و یا مالک به امور آبفای نهاوند  جهت خریو وواگذاری حق انشعاب فاضلاب خود، این امور راسا نسبت به واگذاری و بدهکار نمودن حق انشعاب، مشترکین خود اقدام خواهد نمود .

۳- برابر باضوابط و مقررات ابلاغی وزارت نیرو هزینه های  مجوز حفاری شهرداری و حفاری ترانشه  انشعاب بر عهده متقاضی ( مشترک ) می باشد .
که این امور با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری هزینه مجوز حفاری را جهت رفاه حال مشترکینی که نسبت به خرید انشعاب در مهلت اعلامی انجام داده اند . را بر عهده گرفته است .

۴- مهلت قانونی جهت اخذ حق انشعاب فاضلاب تا مورخ ۱۴۰۱،۰۶،۲۰ می باشد .

۵- پس از این تاریخ و انجام مرمت آسفالت معبر توسط شهرداری ، مشترکینی که اقدام به خرید حق انشعاب فاضلاب خودب ننموده اند . می بایست ابتداعا نسبت به اخذ مجوز شهرداری اقدام تا متعاقبا نسبت به حفا ری انشعاب فاضلاب ایشان توسط این امور اقدام گردد .

۶- هرگونه ضرر وزیان و تبعات قانونی ناشی از این امر مستقیما متوجه شخص مالک( مشترکین ) خواهد بود. و حق هرگونه اعتراضی را از خود ساقط می نمایند .

در آخر لازم بذکراست ، مطابق با نص صریح قانون وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خرید حق انشعاب فاضلاب توسط مشترک الزامی می باشد .

دیدگاه شما