تازه های سایت

کد مطلب: 5088
7. آذر 1391 - 6:50
پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر: یادواره 14 شهید سرفراز روستای قلعه قباد نهاوند با حضور باشکوه مردم و مسئولین برگزار شد.

پایگاه خبری گرو:فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور شامگاه دوشنبه در این مراسم با بیان اینکه باید برای آشنایی نسل جوان با انقلاب یاد شهدا را در دلها زنده نگاه داشت، گفت: شهدا با انتخابی آگاهانه به میدان جهاد رفتند.

سردار مهدی ظفری اظهار داشت: اگر بتوانیم فرهنگ با فضیلت شهادت و ایثار را به نسل‌های آینده انتقال دهیم، در آن صورت انقلاب و آرمان‌های آن مصون از هر حادثه و توطئه‌ و گزندی خواهد بود.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا مروری بر ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های افرادی است که وظیفه خطیر دفاع از ارزش‌های اسلامی را اکنون بر دوش ما گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا از جان و مال خود گذشتند تا پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورند، افزود: آرامش و آسایش امروز در زندگی مرهون خون شهداست.

ظفری بسیج را امتداد عاشورا و شهدا را احیاگر راه عاشورا عنوان کرد و بیان داشت: شهیدان جان خود را برای احیای اسلام و مکتب حیات‌بخش آن فدا کردند و آنان با پیروی از دستورات الهی و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و با فداکاری خود درسی فراموش نشدنی به ما دادند.

وی افزود: عاشورایی زیستن و عاشورایی زندگی کردن محور اصلی امروز زندگی ماست و کلید فهم عاشورا در کلید فهم شناخت امام حسین(ع) است.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی در غرب کشور گفت: عملگرایی و انجام تکلیف از درس های بزرگ عاشوراست و بسیجیان با تأسی از این درس عاشورا، در طول هشت سال دفاع مقدس به نتیجه رسیدند.

وی گفت: فرهنگ شیعه ریشه عاشورایی دارد و تا زمانی که شیعه از عبرت های عاشورا درس بیاموزد پیروز است.

وی در پایان گفت: با شرایط کنونی اقتصادی و اطلاعاتی دشمنان علیه نظام، بصیرت و آگاهی، پشتیبانی و همراهی با ولایت فقیه، ارتباط معنوی قوی با امام حسین و امام زمان(ع) و اتحاد و وحدت لازمه شکست دشمنان است.

دیدگاه شما