تازه های سایت

کد مطلب: 50856
10. شهريور 1401 - 8:52
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت : طول کل شبکه آب و فاضلاب شهر نهاوند ۲۱۰ کیلومتر است که تاکنون بیش از ۱۱۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،علی هاشم ده پهلوان گفت: طرح احداث شبکه در نهاوند شامل ۳۳ هزار خانوار و تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۶۰ هزار نفر از جمعیت شهر نهاوند است. که تاکنون از ۳۳هزار مشترک  ۱۳هزار و ۵۰۰ انشعاب در شهر نهاوند نصب شده است. و ۱۰۰فقره انشعاب غیر مجاز در شهر و روستا با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.


وی افزود: بیش از ۹۴میلیارد تومان قرارداد اجرایی امور آب شهرستان است که در حال اجرا می باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند تصریح کرد: در سال جاری نیز با توجه به تخصیص اعتبار ۹ میلیارد تومانی تا ۸ کیلومتر تعهد شبکه گذاری در مناطق ؛ خیابان خاقانی ، کوی کشاورز ، بلوار شهید قدوسی ، باغچه اسفندیاری ، کوی سرباز ، باغچه نبی شیخ را در دست اقدام داریم.

وی ضمن گلایه از مدیران برخی ادارات و ارگانها گفت: متاسفانه طبق بررسی های انجام شده بیش از ۱/۵ میلیارد تومان طلب از برخی ادارات و ارگان ها در لیست بدهکاران اصلی این شرکت دیده می شود که امیدواریم نسبت به تسویه بدهی خویش اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام

دیدگاه شما