تازه های سایت

کد مطلب: 50809
5. شهريور 1401 - 8:14
فرماندار نهاوند گفت: دولت فعلی میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف از سال ها و دولت های پیش در شهرستان نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند به مناسبت هفته دولت در جمع مردم نهاوند از اقدامات دولت و برنامه های زیرساختی او برای تقویت و افرایش کیفیت زندگی مردم و اقتصاد و معیشت جامعه سخن گفت.

 ضرغام احمدوند گفت؛ برجام پیشرفت خوبی دارد و تا زمانی که تمام خواسته های جمهوری اسلامی تامین و تمکین نشود،این مذاکرات ادامه دارد و در ماههای آینده شاهد اقدامات خوبی در این باره خواهیم بود.

فرماندار نهاوند افزود: در یک سال دولت اگرچه قضاوت آن زودهنگام است اما معتقدیم اتفاق های خوبی در حوزه وام ها و تسهیلات رخ داده و قابل توجه است، برخی اقدامات زیر ساختی است و نیاز به زمان دارد و انتظار داریم مردم با وجود همه مشکلات موجود همراه باشند و با تلاش مسولین و همراهی نماینده وتعامل حجت الاسلام مغیثی و ما بعنوان خادم شما در فرمانداری به تحقق این اقدامات و لمس آن ها در زندگی مردم کمک کنیم.

وی ادامه داد: حدود۳ماه است که بعنوان نماینده دولت انقلابی و ولایتمدار و خادم مردم در شهرستان نهاوند فعالیت دارم دولت میراث دار پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف از سال ها و دولت های پیش بوده و برخی هم در حال تخریب بودند.

فرماندار نهاوند، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری برای پروژه های بالای ۵۰درصد پیشرفت اعتبارات خوبی گرفته شد و برخی پروژه ها هم فعال است که تلاش داریم به سرنوشت پروژه های تعطیل و راکد دچار نشود بخصوص در حوزه آموزش و پرورش که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام خواهند رسید.

 احمدوند بیان کرد: میز خدمت را به ادارات منتقل کردیم به همراه معاونت ها و مدیران دستگاهها با مردم دیدار و در همان ملاقات ها بسیاری مشکلات هم حل شد.

وی در پایان گفت: ۶۱پروژه با اعتبار۶۵۹میلیارد تومان برای هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که برخی هم با حضور استاندار انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها

تشکرآقای فرماندار پرتلاش./منطقه دو شهری و فرمانداری ویژه نهاوند را ایجاد کنید./مرکز شهر را تعریض و ترافیک آن را درست کنید./قطار شهرک حیدری را تکمیل و راه اندازی کنید./راه های نهاوند را آزادراه و ملی کنید./درد ۵۰ ساله نهاوند سد گرین را تکمیل و آبگیری کنید./ایجاد کارخانه های آب معدنی سرابها را پیگیری کنید./دانشگاه نهاوند را که به ناحق گرفتند بازگردانید./بیمارستان قدوسی و علیمرادیان را تکمیل وتجهیز کنید./پژوهشگاه گشنیز،سیب،داروهای گیاهی و عطر ملی نهاوند را ایجاد کنید./کارخانه های شهرک صنعتی را از رکود خارج کنید./کارخانه های قندمهرگان،نهاوندموتور،معادن نهاوندرا ایجاد و تکمیل کنید. /شهرک صنعتی مبل و منبت و فرش نهاوند و نمایشگاه های دائمی آن را ایجاد کنید./محصولات باغات وکشاورزی نهاوند را بسته بندی و صنایع تبدیلی ایجادکنید.پایان.

دیدگاه شما