تازه های سایت

کد مطلب: 50791
3. شهريور 1401 - 8:54
امام جمعه نهاوند گفت: امروز عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مطرح است و همه ما باید این تهاجم را باور کنیم و برای مقابله با آن مجهز و آماده شویم و برای مبارزه با این جنگ، مساجد بهترین سنگر هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی به مناسبت هفته دولت در دیدار با مسئولان شهرستان نهاوند در آستان شاهزاده محمدوعلی(ع) شهر نهاوند، اظهار کرد: همان‌طور که در آیات قرآن و در روایات آمده، اصل اساسی در نظام اسلامی عدالت بوده و مسئولیت در نظام اسلامی امانت است.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و همه کسانی که در این نظام مسئولیتی بر عهده دارند، باید امانت‌دار باشند، تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های عمده نظام جمهوری اسلامی با سایر حکومت‌ها تفاوت در نگاه به مسئولیت و مردم است و در نظام اسلامی مسئولیت، خدمت صادقانه به مردم است.

مغیثی افزود: عمر دولت شهید رجایی و شهید باهنر با اینکه کوتاه بود اما این دولت خالصانه به مردم خدمت کردند و به همین علت شهادت این دو شهید بزرگوار به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شد.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب لیبرال‌ها و منافقان شعارشان این بود؛ حالا که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده، ما نباید اهل جنگ باشیم، آن‌ها می‌خواستند ارتش را از بین ببرند اما امام راحل با آن‌ها برخورد کرد.

مغیثی تصریح کرد: در سال‌های اخیر نیز دو تفکر مختلف در جامعه ما خودش را نشان داده و عده‌ای معتقدند که تهاجم فرهنگی هیچ ضرری برای جامعه ما ندارد و تفکر دیگر این است که تهاجم فرهنگی کشور ما در معرض خطر قرار داده است.

وی اضافه کرد: امروز نظام استکبار و مثلث شوم غربی، عبری و عربی دست به دست هم داده‌اند و همه تلاش‌شان برای از بین بردن انقلاب و دین و اعتقادات ما به کار بسته‌اند و اگر ما این مهم ‌را باور نکنیم عواقب خطرناکی در انتظار ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز و در شرایط فعلی مسئولان ما چند وظیفه مهم بر عهده دارند و اکنون که یک‌سال از فعالیت دولت آیت‌الله رئیسی گذشته است باید به مردم گزارش کار دهند چراکه مردم ما به این دولت امید بسته‌اند و وظیفه بعدی مسئولان این است که جنگ نرم را باور داشته و جدی بگیرند و در این سنگر مبارزه کنند.

امام جمعه نهاوند تأکید کرد: اگر قبلاً جنگ ما با صدام و حامیانش بود، امروز عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مطرح است و همه ما باید این تهاجم را باور کنیم و برای مقابله با آن مجهز و آماده شویم.

وی یادآور شد: برای مبارزه با جنگ نرم مساجد بهترین سنگر هستند و عرصه این جنگ مساجد است و برای حفظ انقلاب باید مساجد را رونق بدهیم و نوجوانان و جوانان‌مان را به مساجد دعوت کنیم.

دیدگاه شما