تازه های سایت

کد مطلب: 50782
2. شهريور 1401 - 9:23
در اولین روز از هفته دولت مسئولان نهاوند با حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار نهاوند ، معاونین فرماندار،بخشداران،اعضای شورای اداری شهرستان و مدیران و روسای دستگاههای اداری و نیروهای نظامی و انتظامی نهاوند با حضور در گلزار شهدای آستان شاهزاده محمد و علی (ع) به مقام شامخ این شهدا ادای احترام و با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار نهاوند در مراسم بزرگداشت هفته دولت شهرستان در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر از پیکره نظام و مردم اند، بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار کشور هستند.

ضرغام احمدوند تصریح کرد: در طول یکسال گذشته خدمات زیادی از سوی ادارات و نهادهای مختلف به مردم ارائه شد و هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین فعالیت ها و دستاوردها و عملکرد دولت است، باید برای استفاده از این فرصت برنامه ریزی کرد.

احمدوند با بیان اینکه باید خدمات دولت به نحو احسن در راستای جهادتبیین به مردم اطلاع رسانی گردد ، گفت: باتوجه به گذشت یکسال ازعمرکاری دولت جهادی وانقلابی همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم در این هفته، با اطلاع رسانی مناسب، نمایی خوب از عملکرد دولت انقلابی را به سمع ونظر مردم برسانند.

دیدگاه شما