تازه های سایت

کد مطلب: 50719
26. مرداد 1401 - 8:55
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند از آسفالت محور دهفول راه و احداث دور برگردان در محور نهاوند به فیروزان در حد فاصل پادگان قدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با پیگیری های علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند و دعوت از معاونین وزیر راه و شهرسازی جهت برّرسی جاده های شهرستان، دور برگردان محور فیروزان بزودی زیر بار ترافیکی می رود.

به گفته سیاوشی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند در این پروژه تا به امروز بالغ بر ۴۰هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده که ۲۵هزار مترمکعب آن ساب گرید و ساب بیس می باشد.

سیاوشی افزود: در حال حاضر ۲ هزار مترمکعب بیس اجرا شده و با اجرای دو لایه ساب بیس و بیس سمت چپ، دوربرگردان برای اجرای آسفالت آماده است.

وی گفت: سمت لاین برگشت تا ۵ روز آینده آماده آسفالت می باشد و سمت چپ هم تقریبا بعد از این ۵ روز حدود ۱۰ الی ۱۵ روز آماده آسفالت می شود.

رئیس اداره راهداری نهاوند اظهار داشت: چنانچه مشکلی پیش نیاد شهریور ماه دوربرگردان  تحویل مردم عزیز شهرستان می شود.

جاده دهفول راه آسفالت می شود

همچنین پیرو درخواست مردمی و مطالبه چندین ساله ساکنین و باغداران دهفول راه به دعوت نماینده مردم نهاوند ماه گذشته، صادقی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در شهرستان حضور یافت.

طی بازدیدی که صورت گرفت مقرّر شد در اولین فرصت اقدامات لازم جهت آسفالت دهفول راه انجام شود که در کمتر از یکماه با پیگیری های صورت گرفته این وعده بزودی محقق خواهد شد.

در همین راستا مسئولان محلی و استانی از این مسیر بازدید کردند تا ضمن بررسی مجدد اقدامات لازم جهت تسریع در انجام این پروژه صورت گیرد.

دیدگاه شما