تازه های سایت

کد مطلب: 50686
22. مرداد 1401 - 9:28
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: نقش با اهمیت و برجسته شهید همدانی در مقابله با فتنه گران باعث شده تا آنها از این شهید عزیز کینه به دل داشته باشند ولی شهید همدانی عزیز مردم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سران فتنه در گمراهی هستند و در سال ۸۸ دشمن را شاد کردند و انها را برای ضربه زدن به کشور امیدوار کردند ولی رشادت امثال شهید همدانی و حضور مردم این توطئه را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: سردار همدانی عمرش در جهاد در دوران دفاع مقدس و در خدمت به اهداف انقلاب اسلامی گذشت و در مبارزه با تکفیری ها مجاهدت کرد.

امام جمعه نهاوند افزود: بعد از جنگ، این شهید والامقام در سوریه و در خارج از مرزها با داعش و تکفیری ها مبارزه کرد و اگر امثال شهید همدانی و سلیمانی نبودند باید با داعش در داخل کشور مبارزه می کردیم.

وی ادامه داد: یک عده ای مثل سران فتنه این موضوع را نمی فهمند و اهمیت کار امثال شهید همدانی را نمی دانند به همین دلیل به ایشان توهین می کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: سردار شهید همدانی چون نقش برجسته ای در مقابله با فتنه گران و فتنه سال ۸۸ داشت سران فتنه کینه و عداوت با ایشان را در دل دارد.

وی عنوان کرد: بعد از مدتی این کینه سر باز کرده و بروز کرده و البته آبروی خودشان را برده اند و باعث شدند سردار همدانی در بین مردم بیشتر عزیز شود.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: سران فتنه خیال می کنند با این اظهارات سخیف می توانند نقش سردار پرافتخار ما را در بین مردم کمرنگ کنند ولی مطمئنا نمی توانند این کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: شهید همدانی مثل شهید سلیمانی همه عمرش در جهاد فی سبیل الله گذشت و طبیعی است که فتنه گران از این عزیزان کینه داشته باشند.

حجت الاسلام مغیثی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در مسیر شهید همدانی ها حرکت کنیم و راه این عزیزان را که همانا خدمت به مردم و انقلاب و کسب رضای خدا است؛ ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما