تازه های سایت

کد مطلب: 50669
20. مرداد 1401 - 8:35
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت اخیر، آمار متوفیان کرونا به سه هزار و ۳۶۳ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا توقیری گفت: ۵۴ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۳۱۵ نفر رسید.

او گفت: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا هزار و ۲۱۱ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند.

به گفته توقیری، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۱۴۷ هزار و ۸۲۱ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضع واکسیناسیون علیه کرونا گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۰۹ هزار و ۶۳۶ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درباره رنگ بندی کرونایی، از مجموع ۱۰ شهرستان استان ، چهار شهرستان «رزن، درگزین، فامنین و نهاوند» در وضع قرمز، شهرستان‌های «همدان، کبودرآهنگ، ملایر و اسدآباد» در وضع نارنجی و «بهار و تویسرکان» در وضع زرد هستند.

دیدگاه شما