تازه های سایت

کد مطلب: 50601
12. مرداد 1401 - 2:36
فرماندار نهاوند گفت: در سفر ریاست حمهور به استان همدان اعتبار ۳۲۷ میلیارد تومانی برای اتمام طرح های نیمه تمام به شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از تلاش های استاندار و نماینده ی مردم مردم نهاوند در سفر ریاست جمهوری، اظهار داشت: نهاوند تنها شهر استان همدان است که میزبان ۲ وزیر در سفر ریاست جمهوری بوده است.

وی اظهار داشت: هدف دولت مردمی از این سفرها بررسی مشکلات استان ها و شهرستان ها است و انتظار می رود با انجام سفر ریاست جمهوری به استان همدان و نتایج قابل توجه آن برای شهرستان نهاوند و بویژه پروژه های بلاتکلیف آموزش و پرورش، شاهد همکاری و سرعت بیشتری در اتمام و اجرای این پروژه ها باشیم.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: در این سفر پر خیر و برکت اعتبار ۳۲۷ میلیارد تومانی در برش شهرستانی برای نهاوند اختصاص یافته است.

 وی افزود: در سفر ریاست جمهوری و حضور دو نماینده ی عالی ایشان به شهرستان نهاوند، اعتباراتی برای تکمیل یا ادامه پروژه های استخر دانش آموزشی، مدرسه سنایی، مسکن فرهنگیان و دیگر طرح ها مصوب شده است که باید پیگیر این اعتبارات باشیم تا هر چه زودتر به شهرستان تزریق شوند.

احمدوند با اشاره به پروژه های شهرستان که بدون کارشناسی نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده و در حال تخریب اند، گفت: برخی پروژه های بزرگ و مهم شهرستان که به علت عدم کارشناسی بدون اعتبار و نیمه کاره و بلاتکلیف مانده اند، اولویت تکمیل و تجهیز با این پروژه ها است که تخریب یا در حال نابودی هستند.

وی با بیان اینکه هدف دولت این است که پروژه های بالای۶۰ درصد پیشرفت را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهد،تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای پروژه های نیمه کاره ی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است و اداره ی نوسازی مدارس نیز حمایت هایی خواهند داشت.

فرماندار نهاوند بیان داشت: تجهیز و تکمیل پروژه ی استخر دانش آموزی یکی از دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه باید پروژه ی مسکن مهر فرهنگیان با جدیت پیگیری شود، گفت: پروژه‌ های مسکن مهر و درمانگاه  فرهنگیان نهاوند دو پروژه ی مهمی هستند که باید با جدیت پیگیری شوند و بقیه ی پروژه های آموزش و پرورش نیز در سطح بخش ها با حمایت بخشداران باید تکمیل و در اختیار مردم قرار داده شوند.

دیدگاه شما