تازه های سایت

کد مطلب: 50597
12. مرداد 1401 - 2:26
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا توقیری گفت: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۳۵۳ نفر رسید.

او گفت: ۷۳ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان شناسایی شدند و شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های این استان به ۳۳۴ نفر رسید.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۸۶ نفر است.

به گفته توقیری در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی این استان بستری هستند.

او گفت: مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۱۴۶ هزار و ۹۰۴ نفر رسیده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۲۰۹ هزار و ۶۳۶ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

 براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان سه شهرستان شمالی کبودرآهنگ، رزن و درگزین در وضعیت قرمز، همدان و فامنین نارنجی، شهرستان‌های بهار، اسدآباد، ملایر و نهاوند در وضعیت زرد و تویسرکان در وضعیت آبی قرار دارد.

منبع ایرنا

دیدگاه شما