تازه های سایت

کد مطلب: 50586
11. مرداد 1401 - 8:50
شهردار گیان از اغاز نهضت اسفالت در شهر گیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهردار گیان با بیان اینکه در اجرای مصوبات جلسه ساماندهی ، نظارت و پیگیری مشکلات تفرجگاه ها و  طرح‌های گردشگری سراب گیان از جمله احداث پارکینگ و سرویس بهداشتی و اصلاح راه دسترسی ،از آغاز عملیات اجرایی این مصوبات خبرداد.

 احسان پیری افزود؛ با توجه  به اینکه با وجود زیر ساخت‌های صورت گرفته نظیر آلاچیق، روشنایی ، راه دسترسی و آنتن دهی تلفن همراه و ...نیاز به تحولات و ارتقا کیفیت دارد، از رفع این مشکلات  با همکاری مسئولین شهرستان خبرداد.

شهردار گیان با تاکید بر اینکه  شهرستان نهاوند در مسیر استان های غربی کشور قرار دارد و سالانه گردشگر آن و مسافران بسیاری  در سراب های آن بازدید واسکان دارند، گفت: حفظ جنگل و درختان از اولویت های اصلی در پارک های جنگلی است که با ادامه جنگل کاری می توان به رشد سرانه فضای سبز، ارتقای پایدار محیط زیست، حفظ منابع آب و خاک و جذب گردشگر بیشتر و توسعه اکوتوریسم امیدوار بود.

 پیری همچنین با اعلام پرداخت قسمتی از دیون سنوات قبل گفت، معابر شهر گیان معابر و بلوارهای ورودی نیاز به ترمیم و اصلاحات داردو  (بلوار شهید قاسم سلیمانی) آسفالت خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد؛ پس از اتمام زیر سازی و جدولگذاری ،در روزهای  آینده نهضت آسفالت آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما