تازه های سایت

کد مطلب: 50575
10. مرداد 1401 - 9:00
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰ گروه جهادی به شکل تخصص‌محور در عرصه‌های مختلف سازمان‌دهی شده است گفت: قرارگاه عملیاتی تابستانی گروه‌های جهادی شهرستان نهاوند آغاز به کار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی مختاری در جمع خبرنگاران بیان اینکه قرارگاه عملیاتی تابستانی گروه‌های جهادی شهرستان نهاوند آغاز به کار کرده است اظهار کرد: گروه‌های جهادی متعلق به سازمان و یا ارگان خاصی نیستند و متعلق به انقلاب و مردم هستند و هدف از فعالیت آنها نیز تنها خدمت‌رسانی به آنهاست.

وی گفت: یکی از عرصه‌های فعالیت بسیج گروه‌های جهادی است و جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند که این حضور امیدآفرین است و نقش مؤثری در ترویج و توسعه گفتمان جهادی دارد.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰ گروه جهادی به شکل تخصص‌محور در عرصه‌های مختلف سازمان‌دهی شده است افزود: گروه‌های جهادی در طول سال و در عرصه‌های تخصصی در میدان خدمت به مردم حضور دارند ولی ایام تابستان به دلیل اوقات فراغت استقبال از اردوهای جهادی بیشتر است و این گروه ها به مناطق مختلف با تخصص‌های مختلف اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه رزمایش‌های جهادی در تابستان با توجه به ظرفیت‌ها و شناسایی‌های انجام شده در مناطق مختلف برگزار می‌شود، افزود: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران مسئله‌محوری و شناسایی مسائل بوم محلات است که طبق این موضوع برای خدمت‌رسانی حضور پیدا می‌کنند.

مختاری گفت: در راستای برگزاری رزمایش‌های تابستانه جهادگران بسیجی از امروز اردوی جهادی بسیج محلات و اقشار در شهرستان نهاوند شروع شده و جهادگران بسیجی در قالب گروه‌های جهادی با حضور در شهرستان نهاوند به مردم و خصوصاً افراد زیر پوشش خدمات مختلفی ارائه می‌دهند.

وی در پایان افزود: اردوهای جهادی شهرستان امسال با حضور در مناطق محروم شهر و روستایی در زمینه عمرانی، اجتماعی، آموزشی و فرهنگی، درمانی و بهداشتی خدمات لازم را به محرومین ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما