تازه های سایت

کد مطلب: 50555
8. مرداد 1401 - 8:31

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، باعث تاسف است که در شهر حاج میرزای عزیز و در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که منافقین کور دل زمین‌گیر شدند؛ مراسمی برای گرامیداشت شهید سلگی و رزمندگان و شهدای این عملیات بزرگ در نهاوند برگزار نشد.

این کم کاری در حالی است که در سفر ریاست جمهوری به استان همدان آیت الله رئیسی چندین بار از نقش رزمندگان استان و نقش ویژه شهید سلگی در عملیات مرصاد قدردانی کردند.

در جلسه ای هم که به مناسبت روز خبرنگار در همدان برگزار شد و خبرنگاران نهاوندی هم حضور داشتیم هم سردار مجیدی فرمانده سپاه استان و هم حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور چندین بار اسم سردار سلگی عزیز را بر زبان اوردند و خاطراتی از نقش بی بدیل ایشان در این عملیات بیان کردند.

با وجود بیان این همه رشادت های سردار سلگی در این عملیات ولی در زادگاه شهید سلگی گرامی خبری از برگزاری مراسم در سالروز عملیات مرصاد نبود.

علاوه بر انتقاد از برخی مسئولان؛ در این زمینه از مسئولان موسسه شهید حاج میرزا سلگی نیز انتظار برنامه ریزی و برگزاری مراسمی در خور شأن جایگاه شهید سلگی را داشتیم.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه بر لزوم برگزاری مراسمی در سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد شهید سلگی تاکید کرد.

 لزوم برنامه ریزی بهتر مسئولان شهرستان و موسسه شهید سلگی در این خصوص مورد انتظار همگان است.

دیدگاه شما