تازه های سایت

کد مطلب: 50549
7. مرداد 1401 - 11:41
به مناسبت هفته خبرنگار با حضور اعضای تیم ملی بوکس نونهالان کشور با خانواده شهیدان سوری و نادری از شهدای رسانه نهاوند دیدار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، همزمان با سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اعضای بسیج رسانه نهاوند به همراه سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئول تربیت بدنی سپاه نهاوند، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای تیم ملی بوکس نونهالان کشور و جمعی از مسئولان با خانواده ۲ شهید رسانه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند. 

شهیدان "الله‌ مراد نادری" و "رضا سوری" دو شهید رسانه شهرستان نهاوند که امروز اعضای تیم ملی بوکس کشور که در نهاوند اردو زده اند با اهدای لوح از خانواده این شهدا قدردانی کردند.

  جواد خدا بخشی سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان کشور در مراسم دیدار از دو خانواده شهید رسانه و ورزش نهاوند گفت: شهدای رسانه و ورزش الگوی قهرمانان ملی ما هستند و باید زندگی ورزشی آنها را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم. 

وی اظهار داشت: مدت یک هفته است در شهرستان نهاوند هفتمین اردوی آمادگی تیم ملی بوکس در رده نونهالان برپا شده است و یکی از برنامه های ما آشنایی نونهالان با خانواده شهدای ورزشکار است که خوشبختانه در نهاوند دو شهید رسانه و ورزشکار داریم که با این دو شهید بیشتر آشنا شدیم.  

خدابخشی افزود: بهترین و بزرگترین و قهرمانان واقعی زندگی ما امثال شهید سوری و نادری  شهدای ورزش و رسانه هستند که هر دو هم رسانه ای و هم فوتبالیست بوده اند و ما مدیون این عزیزان هستیم. 

علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت:حضور جمعی از  رسانه ها و اعضا و‌کادر ملی بوکس نونهالان در منزل این دو شهید که  از خانواده های ورزشکار و رسانه هستند موجب خوشحالی آنها  شد.

  وی اظهار داشت: یکی از اقدامات فرهنگی و ورزشی و ارزشمند بسیج رسانه در سال های اخیر  معرفی الگوهای  فرهنگی و ورزشی مناسب و معتقد به انقلاب و ولایت به نسل جدید می باشد که شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری دو نفر از شهدای رسانه و ورزش نهاوند هستند که در سنین جوانی به درجه رفیع شهادت نائل امدند. 

این حرکت فرهنگی ورزشی با هماهنگی و همکاری  بسیج رسانه، هیات بوکس نهاوند، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره ورزش و جوانان، تربیت بدنی سپاه نهاوند با همکاری اعضا و کادر فنی تیم ملی به صورت سرزده انجام شد که مورد استقبال دو خانواده شهید قرار گرفت.

دیدگاه شما