تازه های سایت

کد مطلب: 50540
6. مرداد 1401 - 13:57
نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی بدون امکانات و تجهیزات افتتاح شد و این ظلم بزرگی در حق مردم شهرستان نهاوند بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی ر جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان شهید قدوسی بدون تجهیزات افتتاح شد و کمبود امکانات این بیمارستان از قبیل نبود سیستم سرمایشی، آسانسور، دستگاه سی‌تی‌اسکن، ام‌آرای و غیره مردم شهرستان را رنج می‌دهد.

وی در ادامه با بیان این‌که حواشی را تعطیل کنید زیرا توسعه نهاوند اولویت است، افزود: سفر امروز نتایج و مصوبات خوبی برای شهرستان خواهد داشت که با پیگیری فرماندار اجرایی خواهد شد.

شهبازی تصریح کرد: از وزیر آموزش پرورش می‌خواهیم علاوه بر مصوبات دولت موارد خاصی که نهاوند دارد را هم مضاعف پیگیری کنند.

وی با اشاره به اهمیت سد گرین برای شهرستان، گفت: به خاطر خشک‌سالی‌های اخیر هر هفته کشاورزان شهرستان تجمع می‌کنند و باغات و مزارع به خشکی رسیده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: برای حل این مشکل باید نهر شعبان به طور کامل بتنی شود و درخواست ۵۰ میلیارد اعتبار برای بتنی شدن نهر شعبان، نهر گبری و نهر راج را داریم.

وی تاکید کرد: محورهای مواصلاتی شهرستان هم حادثه‌خیز هستند و مشکلات زیادی دارند و متاسفانه افراد زیادی را به کام مرگ کشانده‌اند و این مهم نیز نیاز به رسیدگی و توجه ویژه دارند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: امکانات و پول داریم اما مدیران استان مجوز برداشت از معدن در اجرای ادامه پروژه سد گرین را نمی‌دهند در صورتی که سد گرین افتتاح شود بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی و کم‌آبی حل خواهد شد.

شهبازی اضافه کرد: درخواست تأمین اعتبارات برای واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان که ناموفق عمل شده را داریم تا این واحدها دوباره فعال شوند و اشتغال هم تقویت شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: مدارس فرسوده و استخر نیمه کاره آموزش و پرورش و درمانگاه فرهنگیان مشکلات بخش آموزش و پرورش شهرستان است که وعده تخصیص اعتبار بعنوان عیدی این قشر خواهد بود.

دیدگاه شما