تازه های سایت

کد مطلب: 50525
5. مرداد 1401 - 4:21
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در هفته خبرنگار قرار داریم و شهرستان نهاوند دو شهید رسانه و ورزشکار دارد که با حضور اعضا و کادر فنی تیم ملی بوکس از آنها تقدیر می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت: چندروزی است که تیم ملی بوکس  نوجوانان در شهرستان نهاوند اردوی امادگی برپا کرده است و تا ۷مردادماه ادامه دارد در اقدامی فرهنگی ارزشی از طرف فدراسیون بوکس و ادراره ورزش نهاوند از دو شهید رسانه و‌ورزش نهاوند تجلیل می شود.

 

وی افزود: بر این اساس با هماهنگی بسیج رسانه و بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند و فدراسیون بوکس و اداره ورزش و جوانان نهاوند و حضور همه رسانه ها در منزل این دو شهید از خانواده آنها تقدیر می شود.

جوانمردی گفت: یکی از اقدامات فرهنگی و ورزشی معرفی الگوهای  فرهنگی و ورزشی به نسل جدید می باشد که شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری دو نفر از شهدای رسانه و ورزش نهاوند هستند که در سنین جوانی به شهادت رسیدن و هردو فوتبالیست و ورزشکار بودند.

جوانمردی گفت:دو روستای «وهمان» و «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای و فوتبالیست  هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار مجلات و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی 130 در 15 آذر سال 1384 در تهران به شهادت رسید.

همچنین شهید «اله مراد نادری» یکی  از اهالی روستای «تکه» نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که با لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ 15 مرداد 1361 پس از به هلاکت رساندن 26 نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد این شهید علاقه زیادی به عکاسی و رشته ورزشی فوتبال داشت.

دیدگاه شما