تازه های سایت

کد مطلب: 50510
3. مرداد 1401 - 4:22
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگیری 79 متهم در نتیجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط يگان هاي اجرايي پليس این شهرستان در يک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: پليس نهاوند با در نظر گرفتن اولويت هاي شاخص در حوزه انواع جرايم و آسيب هاي اجتماعي و با تدوين طرح جامع عملياتي و انتظامي در اين راستا در يک هفته گذشته با هدف افزايش سطح احساس امنيت عمومي و به منظور پيشگيري از جرايم و برخورد قانوني با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با بهره گيري از توان و ظرفيت پليس هاي تخصصي در سطح شهرستان اجرا کرد.

وي تصريح کرد: از مهمترين نتايج اين طرح مي توان به کشف 46 فقره سرقت و یک کيلو و 228 گرم انواع مواد مخدر، توقيف 35 دستگاه موتورسيکلت و 46 دستگاه خودروي متخلف و مزاحم اشاره کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که 79 متهم در اين طرح و در حوزه هاي مختلف جرم شامل 9 سارق، 54   معتاد و خرده فروش مواد مخدر و 16 نفر در خصوص ساير جرايم دستگيرشدند، گفت: پرونده هاي قضائي جداگانه اي تشکيل و در حال رسيدگي قانوني مي باشد.

دیدگاه شما