تازه های سایت

کد مطلب: 50508
3. مرداد 1401 - 4:26
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تکمیل سد گرین در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: مشکل کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان شهید قدوسی نیز باید رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی با اشاره به سفر هیات دولت به استان اظهار کرد: مردم نهاوند از رئیس جمهور و هیات دولت توقعاتی دارند که انتظار می‌رود این مطالبات به حق که عمدتا در جهت خودکفایی و شکوفایی اقتصاد کشور هستند برآورده شود.

وی یکی از طرح‌های مهم شهرستان را تکمیل سد گرین دانست و با بیان اینکه این طرح اساس شکوفایی بخش کشاورزی است گفت: این پروژه با توجه به بحران آب در کشور می‌تواند بسیاری از مشکلات منطقه را برطرف کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه موفق شده‌ایم برای تامین بخش مهمی از اعتبار مورد نیاز مجوزهای لازم را از طریق ماده ۵۶ دریافت کنیم، اما برای تکمیل هرچه سریعتر سد به همراهی و حمایت بیشتر مسئولان ذیربط در کشور نیاز داریم.

وی بتونی کردن نهرهای کشاورزی را از دیگر مطالبات کشاورزان عنوان کرد و با بیان اینکه این طرح می‌تواند آثار تنش کم‌آبی را کاهش دهد اظهار کرد: نهرهای موجود در مزارع درجه ۲ و ۳ هستند و در گذشته با اعتبارات قطره‌چکانی اقداماتی روی آنها صورت گرفته اما به دلیل استاندارد نبودن باعث هدررفت آب می‌شوند که در شرایط کنونی فشار زیادی را به مردم وارد می‌کند.

شهبازی افزود: امیدوارم دولت در این زمینه یک اقدام اساسی انجام داده و یکبار برای همیشه مشکلات آب بخش کشاورزی نهاوند را حل کند.

وی ساماندهی جاده‌های نهاوند را از مطالبات دیرینه مردم عنوان کرد و گفت: جاده‌های نهاوند از جمله محورهای پرتردد استان به ویژه در ایام اربعین و سفر زائرین به عراق است که به منظور امنیت زائران باید ساماندهی لازم روی آنها صورت گرفته و در تکمیل چهاربانده شدن آنها تسریع به عمل آید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات شهرستان انعکاس داده شود و مسوولان نیز باید به این خواسته‌ها توجه کنند بیان کرد: اگر ضعفی در شهرستان وجود دارد ما موظف به انعکاس و پیگیری آنها هستیم و مدیران استان نیز باید برای رفع آنها پیگیری کرده و از انتقادات دلگیر نشوند.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در بخش بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد مربوط به بیمارستان شهید قدوسی است که این مرکز در زمان افتتاح ناقص تحویل داده شد و به همین دلیل در حال حاضر مشکلاتی دارد که باعث نارضایتی مردم شده است.

شهبازی افزود: این بیمارستان در زمینه تجهیزات لازم دارای کمبود است و در برخی موارد باعث شده که مردم برای انجام امور درمانی خود به شهرهای اطراف بروند.

وی با بیان اینکه افتتاح این بیمارستان در گذشته عجولانه بوده است اضافه کرد: این بیمارستان دارای تجهیزات کامل نیست که انتظار ما از مسئولان ذیربط این است که نواقص بیمارستان را برطرف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما