تازه های سایت

کد مطلب: 50506
3. مرداد 1401 - 4:26
پیش از ظهر یکشنبه باحضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نشست خبری با مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و‌ تشکر ویژه از اصحاب رسانه شهرستان، بیان داشت: جایگاه اصحاب رسانه در حوزه کاری شهرستان بزرگ ، کلیدی و تاثیرگذار است.

امیر بحیرایی اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید توجه داشته باشند که استفاده ابزاری از خبرنگار ممنوع است و پاسخگویی به خبرنگاران وظیفه همه مسئولان است.

وی در ادامه خواستار ارتباط هرچه بیشتر و بهتر مدیران با اصحاب رسانه و خبرنگاران شد و گفت: رسانه‌های شهرستان مشکلات زیادی در زمینه معیشتی ، بیمه و مسکن دارند که باید با تلاش و همفکری سایر مدیران ارشد شهرستان این دغدغه‌ها را پی‌گیری کنیم.

بحیرایی افزود: بهره‌گیری از نظرات رسانه ها به عنوان بازوی مشورتی مدیران در ادارات شهرستان می تواند بسیار اثرگذار باشد.

در ادامه این نشست خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها، ظرفیت ها و کاستی های موجود در این حوزه و مشکلات و دغدغه های صنفی خود پرداختند و از بی مهری برخی مدیران و مسئولان انتقاد کردند و گفتند؛ خبرنگاران شهرستان همواره در بحث اطلاع رسانی و به تصویر کشیدن بحران ها و مشکلات مردم پیشتاز و با نقدهای منصفانه دولت ها و مسئولان منفعت مردم و توسعه شهرستان را بر منافع شخصی مقدم شمرده اند هرچند در این راه با بی مهری و کم لطفی هایی از طرف مسئولان مواجه شده اند که امیدوارم این رویه ادامه نداشته باشد.

در پایان این نشست در مورد برگزاری برنامه های هفته خبرنگار بحث و گفتگو کردند.

دیدگاه شما