تازه های سایت

کد مطلب: 50505
3. مرداد 1401 - 4:23
دادستان همدان با بیان اینکه ارائه خدماتی به مانند بازتوانی، درمانی و آموزش اشتغال به افراد آسیب دیده اجتماعی بخشی از برنامه های اصلی مرکز صیانت کوثر نهاوند است، گفت: حرفه آموزی به این افراد به عنوان یک ضرورت، برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اولویت مرکز صیانت باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به همت دادستانی مرکز استان، نشستی در مرکز درمان، صیانت و اشتغال کوثر نهاوند، به منظور بررسی مسائل و موضوعات مرکز و چگونگی ارائه خدمات به مددجویان و پیگیری مسائل قضایی آنان با حضور دادستان مرکز استان و دادستان‌های ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مدیر کل بهزیستی استان، فرماندار و تعدادی از مدیران نهاوند و نماینده دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا برگزار شد.

«حسن خانجانی موقر» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در این نشست، گفت: مسائل مربوط به غربالگری معتادان متجاهر و چگونگی نگهداری آن ها در مراکز موضوع مواد ۱۵ و ۱۶ اصلاحی قانون مبارزه با مواد مخدر و ویژه تر مراقبت پس از خروج این افراد بسیار حائز اهمیت است.

وی با اعلام اینکه ظرفیت مرکز درمان، صیانت و اشتغال کوثر نهاوند برای 200 نفر پیش بینی شده، اظهار کرد: آن گونه که مسئولان مربوطه گفته اند؛ ظرفیت این مرکز با اجرای فاز دوم به 400 نفر افزایش می یابد.

دادستان همدان افزود: ارائه خدماتی به مانند بازتوانی، درمانی و آموزش اشتغال به افراد آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادان متجاهر بخشی از برنامه های اصلی مرکز صیانت کوثر نهاوند است.

خانجانی موقر تصریح کرد: با طرح ریزی انجام شده پس از یک دوره بازپروری سه ماهه، از آنجا که حرفه و مهارتی نیز به آنان آموزش داده می شود، این افراد می توانند برای خود و خانواده هایشان کسب درآمد داشته باشند.

دیدگاه شما