تازه های سایت

کد مطلب: 50481
31. تير 1401 - 11:23
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نونهالان کشور با حضور برترین‌ها در شهرستان نهاوند برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «علیرضا صفی زاده» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوی آماده‌سازی به مدت ۱۱ روز و با حضور ۲۶ بوکسور ملی پوش برگزار می‌شود.

  وی خاطرنشان کرد: سهند نجفی از آذربایجان غربی، اشکان هاشمی از تهران، سام صادقی از توابع تهران، محمدصالح مصباحی، یاور سبزعلی و مهدی روزبهانی از لرستان، محمدپارسا متولیان سری، حسین سعیدی دامی و ماهان ساجدی از مازندران، محمدجواد ابراهیمی شاد، محمدامین حسین‌زاده و آرین نظامی‌وند از گیلان و کمیل کهن‌پور، دانیال ساعدی،  امیرمحمد رستم‌پور و امیرحسین قربانی از گلستان نفرات دعوت شده فدراسیون برای این اردوی تیم ملی هستند. 

صفی زاده افزود: همچنین امیرمحمد خدابخش‌لو از فارس، امیرمحمد سلطانی از اصفهان، سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل علی از قم، محمد کریمی و امیررضا باقری از کرمانشاه و محمدامین زوار، امیر قمری، علی رفیعی میرزا و مسیحا مرادبیگی از همدان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بوکس هستند.

  وی گفت: هدایت بوکسورهای تیم ملی در این اردوی آماده‌سازی برعهده سینا بلانش به عنوان سرمربی است. 

شهرستان نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

  این شهرستان ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد. 

دیدگاه شما