تازه های سایت

کد مطلب: 50452
28. تير 1401 - 1:45
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در نهاوند همشهریان برای تزریق دز چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تمام مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای سلامت شهر و روستا همچنان واکسیناسیون کرونا را در دستور کار دارند.

وی اظهار داشت: ۲۰ مرکز در سطح شهرستان کار تزریق واکسن کرونا را انجام می دهند و مرکز اصلی شهرستان در پایگاه امام خمینی(ره) واقع در ابتدای بلوار شهید بهشتی در جنب مصلی نماز جمعه نهاوند قرار دارد.

خیشوند افزود: در سبد واکسیناسیون ما تمام واکسن های اعلام شده موجود است و نگرانی از تامین واکسن نداریم.

وی ادامه داد: تمام کسانی که ۶ ماه از تاریخ تزریق دز سوم آنها گذشته است می توانند به یکی از مراکز اعلام شده مراجعه کنند و دز یادآور (دز چهارم) را تزریق کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: دز چهارم می تواند هر واکسنی به انتخاب شخص باشد و ارتباطی به نوع واکسن دز قبلی ندارد.

وی اظهار داشت: با عنایت به افزایش موارد ابتلا در شهرستان توصیه می شود؛ شهروندان نسبت به تزریق واکسن کرونا به فراخور آخرین دز تزریقی خود اقدام نمایند.

خیشوند افزود: ضمناً با توجه به اینکه نزدیک به ۲ ماه دیگر بازگشایی مدارس را در پیش خواهیم داشت به والدین توصیه می کنیم که جهت تزریق دز اول و یا دزهای بعدی واکسن کرونا کودکان خود اقدام نمایند تا در زمان بازگشایی مدارس آسوده خاطر دانش آموزان خود را به مدرسه بفرستند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم که در مکان های پر ازدحام از ماسک استفاده کنند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

دیدگاه شما