تازه های سایت

کد مطلب: 50436
26. تير 1401 - 10:08
فرماندار نهاوند با بیان اینکه استفاده از ظرفیت موجود در مجموعه درمانی و صیانتی کوثر باید به بهترین نحو انجام شود، گفت: فاز دوم مرکز درمان و صیانت کوثر احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حمزه عبدکوند، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان از مرکز درمان و صیانت کوثر نهاوند بازدید کردند.

وی در این بازدید اظهار کرد: استفاده از ظرفیت موجود در مجموعه درمانی و صیانتی کوثر باید به بهترین نحو انجام شود لذا باید اماکن جانبی این مرکز نظیر گلخانه، مراکز کارآفرینی و غیره که نیمه‌تمام مانده‌اند ضمن تأمین اعتبار لازم تکمیل شوند.

فرماندار نهاوند، گفت: خوشبختانه باتوجه‌به ظرفیت این محل برای درمان رایگان بیماران اعتیاد با همکاری سپاه ناحیه نهاوند و منابع استانی و شهرستانی عملیات اجرایی فاز دوم این مرکز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی گفت: مرکز کوثر با ظرفیت فعلی 200 نفری شهرستان‌های نهاوند، ملایر، تویسرکان و اسدآباد را تحت پوشش خدمات خود دارد که با احداث فاز دوم این ظرفیت به 400 نفر افزایش می‌یابد.

احمدوند، گفت: یکی از موارد مهمی که موجب تمایز این مرکز نسبت به سایر مراکز ترک اعتیاد شده است دوره درمان 90 روزه به همراه ارائه خدمات مهارتی، وام اشتغال یک‌صد میلیون‌ریالی به مددجویان است.

وی گفت: نهادهای حمایتی شهرستان من‌جمله کمیته امداد و بهزیستی موظف هستند به خانواده‌های افرادی که در این مرکز دوره درمان را طی می‌کنند بسته معیشتی ارائه کند.

دیدگاه شما