تازه های سایت

کد مطلب: 50389
21. تير 1401 - 9:54
برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب تا 25 تیرماه میزبان همشهریان نهاوندی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در آیین افتتاحیه نمایشگاه گفت: نمایشگاه نقاشی نگاه در هفته عفاف و حجاب و امامت و ولایت در حوزه هنرهای تجسمی در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

وی افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی در رشته نقاشی با حضور هنرمندان و اساتید هنرهای تجسمی با ۲۷ اثر از دو هنرمند حوزه هنرهای تجسمی خانمها پروانه بحیرایی و ساناز خیشوند از هنرجویان آموزشگاه نقاشی شفق و در تکنیک رنگ و روغن برگزار شده است.

بحیرایی ضمن اشاره به هفته عفاف و حجاب این مسئله را یکی از مباحث بنیادین سلامت در حوزه خانه و خانواده دانست و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را از هنرهای بومی در راستای ترویج عفاف و حجاب عنوان کرد.

وی با اشاره به نمایشگاه نقاشی نگاه عنوان کرد و گفت: که این نقاشی ها در قطع ۵۰ در ۷۰ با موضوع آزاد در دهه حجاب و عفاف از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ تیرماه در محل نمایشگاههای دائمی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در محضر بازدید علاقمندان به مدت پنج روز قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بیان داشت: علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس بلوار شهید بهشتی خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره ) از نمایشگاه بازدید کنند.

دیدگاه شما